Reviews

W.P.B. Kooijman uit WERKHOVEN 06-07-2020

Ervaring:

Voldoende tijd en aandacht door het personeel besteedt m.b.t. de vragen betreffende het onderhoud aan de auto.

8
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 6

C.R. Groenberg uit HOUTEN 06-07-2020

Ervaring:

Klacht dat de NOODREM van mijn nieuwe Nissan Juke 3 keer achter elkaar plotseling in werking ging. LEVENSGEVAARLIJK! Ik mocht gelijk komen. Auto uitgelezen ,oorzaak ontdekt en probleem direkt opgelost. Ander probleem van mijn auto is dat de motor tussen de 90 en 110 km een fluitend geluid maakt. Het rijplezier is voor mij hierdoor tot een minimum gedaald! Ik heb dit probleem gemeld en er blijken meerdere gelijkluidende klachten te zijn. op dit moment is er nog geen oplossing voor dit probleem. Ik hoop dat Nissan Nederland deze klacht serieus gaat nemen en hopelijk voor een snelle oplossing kan gaan zorgen!

9
Service 9
Deskundigheid 9

Lydia uit UTRECHT 06-07-2020

Ervaring:

De Nissan garage doet er alles aan om je met een goed gevoel weg te laten gaan. Het enige jammere is de onpersoonlijke telefooncentrale voor meerdere vestigingen als je een afspraak wilt maken. Maar als je eenmaal bij de vestiging bent word je super geholpen en krijg je ook nog eens een schone auto mee.

9
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Sarah de Jong - Dellar uit ODIJK 06-07-2020

Ervaring:

Hulpzaam en efficient

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Y. senturk uit UTRECHT 05-07-2020

Ervaring:

Nvt

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

S.J.D. Sandel uit NIEUWEGEIN 01-07-2020

Ervaring:

bij aankomst was de ontvangst prettig. na dat mijn auto klaar was kreeg ik een uitgebreide uitleg over wat er aaan de hand was met mijn auto en wat zij verholpen hebben aan mijn auto. ik kom zeker terug

10
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 10

JP uit UTRECHT 29-06-2020

Ervaring:

Geen woorden voor zo geweldig.

10
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

L.A. van Dijk uit MAARSSEN 29-06-2020

Ervaring:

ondanks dat we de auto zelf mochten brengen, is er een goede service en duidelijke uitleg gegeven.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

R.J.M. Kreileman uit IJSSELSTEIN UT 29-06-2020

Ervaring:

Mijn telefonisch gemaakte afspraak voor onderhoudsbeurt met vervangende auto bleek niet in het systeem te staan. Ter plekke regelde de medewerkster dat ik toch terecht kon en ook een vervangende auto kreeg. De hoedenplank die gerepareerd zou worden, bleek na thuiskomst niet gerepareerd helaas.

7
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

A. Nuijsink / Villakreta uit UTRECHT 29-06-2020

Ervaring:

was een korte check

8
Service 9

R. van Dijk uit DE MEERN 29-06-2020

Ervaring:

Fijn en deskundig geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C.J.H. van Wamel uit IJSSELSTEIN UT 22-06-2020

Ervaring:

keurig geholpen en op mijn verzoek tijdig gebeld dat de auto weer klaar was, zodat ik hem op kon halen voordat het begon te regenen. Ik moest dit namelijk per fiets doen, omdat er geen leenauto's meer beschikbaar waren.

8
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

H.J. Meijvogel uit UTRECHT 22-06-2020

Ervaring:

ik ben snel geholpen, met een defect dat feil onder de garantie.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P.G. Aubel uit DRIEBERGEN-RIJSENBURG 19-06-2020

Ervaring:

.

9
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

J. van Hasselt uit UTRECHT 15-06-2020

Ervaring:

Op alle punten goede informatie : informatie wat gerepareerd moest worden; houden zich aan afspraken, zoals van tevoren bellen wat er mis is en de geschatte kosten; uitleg over de leenauto; goede uitleg over wat gerepareerd is.

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

L. van Dorp uit NIEUWEGEIN 15-06-2020

Ervaring:

snelle service

10
Service 10
Deskundigheid 10

M. Renes uit UTRECHT 13-06-2020

Ervaring:

Slecht afgehandeld maar het is wel goed gekomen omdat we zelf aan bel trokken zie mail die we gestuurd hebben

6
Service 5
Deskundigheid 5
Prijs/Kwaliteit 7

J. van der Mijden uit VIANEN 12-06-2020

Ervaring:

Duidelijke uitleg wat aan de auto gedaan is Auto netjes gewassen weer opgehaald

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J.J. Kelly uit BUNNIK 12-06-2020

Ervaring:

Mijn eerste ervaring bij het "verhuizen" van Utrecht naar Houten is prima bevallen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Rob Salomon uit NIEUWEGEIN 10-06-2020

Ervaring:

Zeer kundige en vriendelijke mensen

9
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

Peter Grun uit ZEIST 10-06-2020

Ervaring:

de nieuwe vestiging in Houten is O.K. Helder opgeruimd. Goed bereikbaar. Maar met ruim 3 uur duurde de onderhoudsbeurt vrij lang, om even op te wachten. Daarna was de auto keurig schoongemaakt. Hartelijk dank!

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

P.J.W. Stoof uit HOUTEN 08-06-2020

Ervaring:

Correct, klant vriendelijk, ga zo door.

8
Service 8
Deskundigheid 8

Rob uit HOUTEN 08-06-2020

Ervaring:

Alles was goed geregeld. De auto is gecontroleerd op alle punten die bij groot onderhoud horen. Enige verbeterpuntje is dat als de voorruit gewassen wordt, dit wel wat zorgvuldiger mag gebeuren.

8
Service 8
Deskundigheid 10

T. Smit uit HOUTEN 30-05-2020

Ervaring:

Ik miste een gespecificeerde rekening. Er stond alleen: ONDERHOUD 20.000 km €259,50. Met btw €314,00

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

J.W. van Bavel uit NIEUWEGEIN 27-05-2020

Ervaring:

Zeer tevreden. Eerst probleemanalyse uitgevoerd, vervolgens na overleg een reparatie uitgevoerd.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

N.G.T de Jong uit BILTHOVEN 18-05-2020

Ervaring:

toezegging over vervangend vervoer ging niet door vanwege APK keuring. Alleen bij betaling van 45 euro zou ik een vervangende auto kunnen krijgen. Hierover is bij het maken van afspraak niets gemeld. Gevolg veel improvisatie en benaderen van personen die mij zouden kunnen halen brengen. Jammer. Verder wel goede ervaringen in het verleden.

5
Service 8
Deskundigheid 9

Paul Oladipo uit NIEUWEGEIN 11-05-2020

Ervaring:

Goed

5
Service 6
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 8

J.M. Meijer uit IJSSELSTEIN UT 11-05-2020

Ervaring:

xxx

9
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Kees Goedee uit SCHALKWIJK 11-05-2020

Ervaring:

Ik kon mijn dealer telefonisch niet te spreken krijgen wat ik ook deed, telkens de centrale aan de lijn, kostte veel tijd, niets bereikt. Geen prettig zo’n ervaring om van kastje naar de muur, enz. ik was wegens een kapotte voorband gedwongen ergens anders een bandenwissel af te spreken 3 dagen voor de geplande beurt. Ik had dat liever samengevoegd.. Dit alleen omdat Arend niet in staat bleek op tijd correcte kwaliteit/prijs gegevens te leveren via de telefoon. Jammer en onnodig dat je niet gewoon met je dealer kunt communiceren als het noodzakelijk is. Ik zie graag verbetering in de communicatie Arend.

6
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Anneke Houg-Wels uit NIEUWEGEIN 11-05-2020

Ervaring:

Prima service en uitleg. Top

10
Service 10
Deskundigheid 10

J. Maas uit HOUTEN 11-05-2020

Ervaring:

Na melding van het probleem met mijn auto kon ik meteen terecht. De auto is beoordeeld en direct gerepareerd. Ik kon er op wachten. Goede uitleg gekregen. Super service!

10
Service 10
Deskundigheid 10

M. Lubken uit DRIEBERGEN-RIJSENBURG 01-05-2020

Ervaring:

Nieuwe trekhaak onder lease auto, de trekhaak moest perse bij de'eigen' dealer en ik kreeg geen korting. Ik had dus geen keuze, jammer... 2x geweest en 2x lang moeten wachten voor de balie. Het is ook onduidelijk wanneer er iemand komt en de 1e keer helemaal, dan twijfel je zelfs of je goed staat.... Tip; zet een bordje op de balie, dat iemand zo terug is... Verder fijn personeel, goede plaatsing van trekhaak, goede afspraken mee te maken. Afspraak verzetten ivm corona ging heel soepel.

7
Service 6
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 5

Corina Onwezen uit AMERSFOORT 28-04-2020

Ervaring:

Goed en vriendelijk geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A. van Wijk uit HOUTEN 28-04-2020

Ervaring:

zie hierboven

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

G.G. Matthews - Hammink uit HOUTEN 24-04-2020

Ervaring:

Vriendelijk personeel, aandacht voor de klant en voor een praatje. 👍👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E. Hipke uit UTRECHT 20-04-2020

Ervaring:

Goed geholpen door Kim,er is gelijk wat meer gedaan dan wat Er gedaan moest worden.En de airco ook gelijk schoongemaakt,zonder problemen.Ga zo door.👌👍

8
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 6

J.J.M.A. Hesselmann uit NIEUWEGEIN 20-04-2020

Ervaring:

Vlot en vriendelijk plus goed advies

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

H. Smits uit DORDRECHT 14-04-2020

Ervaring:

Snel en netjes geholpen. Receptioniste Kim is een schat van vrouw

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A. Miedema-Fuld uit MAARTENSDIJK 14-04-2020

Ervaring:

De beurt is verlopen zoals het moet. Gelukkig is de storing bij de lane-assist camera gevonden, dus wordt volgende keer gerepareerd

8
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

G. Langerak uit AMEIDE 13-04-2020

Ervaring:

Een nette afhandeling van de reparatie met duidelijke tekst en uitleg.

10
Service 9
Deskundigheid 8

M.D. van der Velden uit HOUTEN 06-04-2020

Ervaring:

Alles liep gesmeerd. Ik werd goed op de hoogte houden.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. Vermeulen uit HOUTEN 03-04-2020

Ervaring:

Vriendelijke ontvangst en afhandeling. Meedenkend en snel afgehandeld.

8
Service 7
Deskundigheid 8

Jeroen Kardolus uit BENSCHOP 01-04-2020

Ervaring:

vriendelijke mensen met kennis van zaken, ben wederom zeer positief.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

G. Boorsma uit LEXMOND 30-03-2020

Ervaring:

Er werd goed rekening gehouden met de corona virus. Klasse

10
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

R.J.M. Kreileman uit IJSSELSTEIN UT 30-03-2020

Ervaring:

Uitstekend!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

P. Willemse uit Meteren 26-03-2020

Ervaring:

Voor de tweede keer een (nieuwe) auto afgeleverd. Wat een feestje!!!

10
Service 10
Deskundigheid 10

A.B.J.M. van Huijgevoort uit BAVEL 25-03-2020

Ervaring:

Prima te woord gestaan en de vragen behandeld

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

M.A.J.C. van Nimwegen uit NIEUWEGEIN 18-03-2020

Ervaring:

Al jaren dezelfde goede service.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Mathieu uit NIEUWEGEIN 18-03-2020

Ervaring:

Correcte afhandeling volgens afspraak en vriendelijk personeel

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

P.M. van der Werf uit Vianen 16-03-2020

Ervaring:

Goede service en vriendelijke mensen.

9
Service 10
Deskundigheid 10

G.J. van Straalen uit IJSSELSTEIN UT 15-03-2020

Ervaring:

Ben, nadat de auto vrondig was nagekekenen apk gekeurd na paar dagen vertrokken voor een midweek naar het noorden van Duitsland. Woensdag, 4 maart gingen 3 waarschuwings lampjes branden. Ben toe heel voorzichtig de laatste paar km naar ons vakantie adres gereden en heb direkt Nissan Europa gebeld. Deze hebben in eerste instantie een garage gebeld en deze was gekomen met oplegger. Nadat ik had verteld van het grote onderhoud en dat bij de voor wielen de kogels waren vervangen konstateerde de monteur dat het rechter voorwiel remolie lekte. Bleek dat de leiding niet goed aangedraaid was. Mocht de volgende dag naar de Nissan dealer in Emstek rijden. Deze hebben de auto op de brug gezet en ontdekte ook de lekkage. Na grondige keuri g en bij vullen van de remolie waren de waarschuwingslamjes weer weg en mocht ik weer normaal rijden. Kosten 20,00 euro plus 60 km.

2

H.S. Joosten uit HOUTEN 09-03-2020

Ervaring:

prettige en deskundige benadering

7
Service 8
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

D. van der Laan uit IJSSELSTEIN UT 02-03-2020

Ervaring:

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. Voelt als betrouwbaar bedrijf. Misschien een klein dingetje maar de auto door de wasstraat na een keuring/beurt wordt door mij als klant gewaardeerd :-)

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Erwin Vos uit GELDERMALSEN 28-02-2020

Ervaring:

Gewoon goed, snel en vriendelijk geholpen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Monique van Kommer uit wijk bij Duurstede 27-02-2020

Ervaring:

Zeer vriendelijk personeel, kundig en zeer servicegericht

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

M.E. Knoop uit NIEUWEGEIN 17-02-2020

Ervaring:

Rekening niet goed gespecificeerd en onduidelijke prijs onderdeel werkuren

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 4

C.van santen uit HOUTEN 09-02-2020

Ervaring:

De "behandeling" bij de receptie vind onvoldoende en nodigt mij niet uit om de volgende keer bij Nissan Houten een afspraak te maken.

3
Service 1
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 3

H. van Driesum uit HOUTEN 09-02-2020

Ervaring:

Volgens planning alles perfect gelopen

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

E.P. de Graeve uit Papendrecht 05-02-2020

Ervaring:

Werkzaamheden goed en duidelijk uitgelegd. Na volle tevredenheid uitgevoerd.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. Elk uit DE MEERN 05-02-2020

Ervaring:

Tevreden over de service.

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 5

Rob Vredendaal uit HOUTEN 04-02-2020

Ervaring:

Netjes en keurig receptie en personeel

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

P.T. Luiten uit HOUTEN 03-02-2020

Ervaring:

De garantie werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd!

9
Service 9
Deskundigheid 9

Hans Mastop uit BUNNIK 24-01-2020

Ervaring:

De qashqai (occasion2017) vertoonde al na een dag startproblemen. Nissan pechhulp loste t op met een jumpstarter. Na drie weken hetzelfde probleem. Weer Nissan pechhulp. Geen goede start voor ex (11) Volvo rijder. Afspraak gemaakt met dealer en mbv acculader gelukt daar aan te komen. Bleek een cel van de accu defect. Was bekend probleem met een bepaalde serie accu’s maar onbekend welke auto’s t betrof. de mijne dus. Innen een uur alles geregeld. U perfect

9
Service 7
Deskundigheid 7

A. Hessel uit ZEIST 23-01-2020

Ervaring:

erg goed geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M.E. Knoop uit NIEUWEGEIN 17-01-2020

Ervaring:

Heel service gericht zelfs zonder afspraak direct geholpen.

8
Service 9
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 10

John Borgstijn uit MEERKERK 14-01-2020

Ervaring:

N.v.t.

9
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

Pascal Stek uit UTRECHT 09-01-2020

Ervaring:

Simpel prima service :-)

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Vleming uit MAARSSEN 08-01-2020

Ervaring:

Ik heb een auto gekocht telefonisch waar men van zei hij is schade vrij en een mooie auto. Toen ik hem kwam halen zat er div.schade's aan en toen werd er gezegd dat het geen nieuwe auto was. De reserve sleutel was er niet bij en zou besteld worden en dit is na talloze keren bellen eindelijk gelukt en toen bleek dat het een Amerikaanse auto was en Arend auto de sleutel niet kon programmeren. Dus heb ik nu een auto met deuken en geen reserve sleutel.

2
Service 2
Deskundigheid 2
Prijs/Kwaliteit 1

Erwin Vos uit GELDERMALSEN 06-01-2020

Ervaring:

Ik ben na een moeizame afspraak naar volle tevredenheid geholpen. Het maken van een afspraak gaat geregeld mis door het call center van Nissan wat er tussen zit. Ik ben bij Arend auto terecht gekomen omdat het maken van een afspraak waarbij ik terug gebeld zou worden 4 keer is mislukt. Kennelijk geeft dit call-center niet alles door. Ook de eerste afspraak bij Arend auto is daar nooit aangekomen waardoor is oor niets mijn auto kwam brengen. Achteraf weet ik nu dat dit niet door Arend auto komt. Tijdens de nieuwe afspraak ben ik nog maals met volle tevredenheid geholpen. Dit is dan ook de reden dat ik toch 5 sterren geeft voor de communicatie.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Piet Mulders uit HOUTEN 04-01-2020

Ervaring:

mijn ervaring is positief

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

Ed uit HOUTEN 02-01-2020

Ervaring:

Ik kom sinds 2019 bij dit bedrijf en ik kan niet anders zeggen dat ze het geweldig doen. Alles klopt altijd en je krijgt goede adviezen van de receptioniste. Ik ben heel tevreden.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

L.C.H Jans uit HOUTEN 02-01-2020

Ervaring:

Fijn ook dat ik nog een e-mail heb gehad. Verbeterpunt zou kunnen zijn om toe te lichten wat er allemaal is gedaan. Of er nog bijzonderheden waren.

10
Service 10

Anneke Houg-Wels uit NIEUWEGEIN 13-12-2019

Ervaring:

Wat een fantastisch personeel. Klasse

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 12-12-2019

Ervaring:

Reparatie zou 2 dagen duren na 1 dag al weer de auto gereed

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Freddy Van Dort uit IJSSELSTEIN 12-12-2019

Ervaring:

Helaas twee keer moeten aankloppen voor problemen. 1 x airco en 1 x accu, moet je helaas toch weer vrij nemen van je werk om langs te komen. Toch 2 x opgelost door middel van garantie.misschien afhaal service van auto bij problemen dan hoef je ook geen vrij te nemen?

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Rob Vredendaal uit HOUTEN 29-11-2019

Ervaring:

Goed

9
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

Harry van Beek uit WIJK BIJ DUURSTEDE 26-11-2019

Ervaring:

Doordat ik niet had aangegeven dat ik een vervangende auto nodig had kreeg mijn auto alsnog direct bij binnenkomst de afgesproken onderhoudsbeurt. Prima reactie van Kim. Zeer tevreden over de service en uitleg.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

JPP Smorenburg uit HOUTEN 23-11-2019

Ervaring:

Prettige ontvangst, serieuze aandacht en oplossinggericht.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A.H.E. Vorhauer uit HAARLEM 20-11-2019

Ervaring:

Auto aan huis geleverd maar helaas met lege ruitensproeier.. beetje jammer

7
Service 7
Deskundigheid 7

C. Kerstens uit NIEUWEGEIN 18-11-2019

Ervaring:

Moest wel lang wachten voor de reparatie uitgevoerd werd.

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

Gert Mulder uit UTRECHT 15-11-2019

Ervaring:

Ik had een lastige claim vanuit een niet gelukte eerdere reparatie. Nu volledig tevreden.

9
Service 10
Deskundigheid 7

A. Tollenaar uit HOUTEN 14-11-2019

Ervaring:

Vriendelijk personeel, prima faciliteiten om te werken vanaf de werkplaats tijden het wachten. Banden wisselen duurde langer dan ik gewend was (ook met wisselen banden op velgen) en de "update" aan de Leaf zorgde voor een afspraak van bijna 3 uur, terwijl ik met 1 a 1,5h rekening had gehouden. Bij aankomst bleek dat dus langer te duren, dat werd ook verteld, maar ook de daar aangegeven 2h werd niet gehaald.

7
Service 8
Deskundigheid 8

R.J.M. Kreileman uit IJSSELSTEIN 14-11-2019

Ervaring:

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg van uitgevoerde werkzaamheden en vlotte afhandeling.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Ed uit HOUTEN 13-11-2019

Ervaring:

Alles is altijd goed georganiseerd, afspraken worden nagekomen onderhoud of reparatie wordt deskundig uitgevoerd. Je hebt ook altijd het gevoel dat ze iets extra's voor je doen. Het is goed voor elkaar bij Arend in Houten.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.A. Dijkman uit HOUTEN 08-11-2019

Ervaring:

Nette ontvangst, omstreeks afgesproken tijd klaar. Garantie werkzaamheden uitgevoerd.

8
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

P. Willemse uit BILTHOVEN 07-11-2019

Ervaring:

Afspraak gemaakt ter vervanging van onderdeel onder garantie. Aanvraag wordt snel opgepakt en je wordt goed geïnformeerd. Prettige ontvangst bij de receptie. Na reparatie nog aandacht om e.e.a na te bespreken.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Mark vd Velden uit HOUTEN 06-11-2019

Ervaring:

Zoals gebruikelijk had Kim haar zaken weer goed op orde.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Mora uit UTRECHT 05-11-2019

Ervaring:

Mijn ervaring was zeer tevreden.

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

M. Nuijen uit NISTELRODE 04-11-2019

Ervaring:

Prima aflevering al was het weekje later, maar wel met trekhaak. Knipoog

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Ad uit BAVEL 04-11-2019

Ervaring:

Verder geen op- of aanmerkingen

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

R. van Ee uit WIJK BIJ DUURSTEDE 04-11-2019

Ervaring:

Nieuwe auto afgeleverd en was top! Goede ontvangst en heldere communicatie. De auto was eerder binnen en mocht zelfs nog even komen kijken.

9
Service 10
Deskundigheid 10

A. Miedema-Fuld uit MAARTENSDIJK 31-10-2019

Ervaring:

Gewone Grote beurt, maar vriendelijk geholpen, auto mooi schoon en netjes terug, afspraken worden nagekomen met vervangend vervoer...

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

Mathieu uit NIEUWEGEIN 30-10-2019

Ervaring:

Was voor een grote beurt en winterbandenwissel. Alles correct en adequaat uitgevoerd. Ben zeer tevreden.

9
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

John Duijveman uit NIEUWEGEIN 28-10-2019

Ervaring:

geen

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Karel Stegenga uit UTRECHT 15-10-2019

Ervaring:

Het blijft soms lastig om via het centrale nummer snel een afspraak te maken, omdat de afdeling planning niet is te bereiken. De communicatie met afdeling planning is. niet goed, omdat in Houten pas werd verteld, dat een update noodzakelijk was en dat zou minimaal 5 kwartier diuren, terwijl ik met de planning had afgesproken te wachten. Houten bood me heel klantvriendelijk een leensutp aan. De service in Houten is daarom uitstekend.

10
Service 10
Deskundigheid 10

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 14-10-2019

Ervaring:

Volgens afspraak snel en vakkundig geholpen

9
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

W. Stigter uit NIEUWEGEIN 10-10-2019

Ervaring:

Uitstekend. Voldoende tijd en aandacht.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

van Vulpen uit HOUTEN 10-10-2019

Ervaring:

prima medewerking van het receptie team

8
Service 10
Deskundigheid 9

H. Wiekenkamp uit Houten 07-10-2019

Ervaring:

Voor het eerst in een Nissan en zoals het er nu uit ziet is dit zeker niet mijn laatste ! 👍👍👍👍👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Willemse uit BILTHOVEN 03-10-2019

Ervaring:

Voor een 40.000 km gebracht. Je wordt vooraf goed op de hoogte gesteld van de werkzaamheden. Aangedragen puntjes worden serieus genomen.

10
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 10

A.J. Roowaan uit NIEUWEGEIN 03-10-2019

Ervaring:

snel goed en betrouwbaar behandeld

10
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

Alexander uit UTRECHT 03-10-2019

Ervaring:

Zeer vriendelijke medewerkers! ze denken met je mee dikke 10 verdiend!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.L. Rohner uit HOUTEN 03-10-2019

Ervaring:

Snel en deskundig

10
Service 10
Deskundigheid 9

Clemens Evers uit HOUTEN 03-10-2019

Ervaring:

de reparatie duurde langer dan verwacht dus moest ik ook meer betalen. maar dat er ook een slechte accu in zat wist men mij niet te vertellen zo dat ik een hulpdienst in moest schakelen. accu gaf nog maar 10 volt in plaats van 12 . en slecht starten deed hij ook tijdens de reparatie. verder vriendelijk personeel .

8
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 3

N.G.T de Jong uit BILTHOVEN 25-09-2019

Ervaring:

Positieve ervaring.

9
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

A.C. Zwarts uit HOUTEN 18-09-2019

Ervaring:

Omdat er nieuwe software geïnstalleerd moest worden duurde het langer dan aangegeven. Er waren problemen met het installeren.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Gerrit Peek uit HOUTEN 22-08-2019

Ervaring:

Was goed

8
Service 9
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 10

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 21-08-2019

Ervaring:

Koplamp was defect werd direct vervangen

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10