Reviews

Marco uit WOERDEN 17-02-2020

Ervaring:

Prettig ontvangen en geholpen.

10
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

ed Kruidhof uit ALMERE 17-02-2020

Ervaring:

afspraak gemaakt en de tijd die er voor stond de monteur was toch sneller dan begroot

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

J.M. uit UTRECHT 17-02-2020

Ervaring:

Prima. Geen opmerkingen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 6

M. de Vries uit HOEVELAKEN 17-02-2020

Ervaring:

Ik kwam voor de terugroep actie voor mijn Micra Was nog nooit bij Arend geweest Het was snel gemaakt de afspraak en het vervangen van de airbag ging snel en goed.

9
Service 10
Deskundigheid 10

Y. Geerlings uit ERMELO 10-02-2020

Ervaring:

Een klantvriendelijke organisatie met verstand van auto’s, waar ik mijn auto met een gerust hart achterlaat voor een onderhoudsbeurt met APK. In de wetenschap dat ik ‘m in topconditie weer ophaal.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

Everhard Rutten uit AMERSFOORT 10-02-2020

Ervaring:

Prima!!!!!!!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C.van santen uit HOUTEN 09-02-2020

Ervaring:

De "behandeling" bij de receptie vind onvoldoende en nodigt mij niet uit om de volgende keer bij Nissan Houten een afspraak te maken.

3
Service 1
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 3

H. van Driesum uit HOUTEN 09-02-2020

Ervaring:

Volgens planning alles perfect gelopen

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

J.A. Gravemaker uit LEUSDEN 08-02-2020

Ervaring:

Uitstekend

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E.M. van Dijk uit UTRECHT 07-02-2020

Ervaring:

alles is perfect verlopen.

8
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Els Verlaan uit SOEST 07-02-2020

Ervaring:

Alles goed en duidelijk

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

C. Dubbeld uit AMERSFOORT 06-02-2020

Ervaring:

Prima

8
Service 7
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

K. Segaar uit AMERSFOORT 06-02-2020

Ervaring:

zeer goed aardig personeel

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Gerrit uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 06-02-2020

Ervaring:

prima bedrijf afspraken snel gemaakt serieus genomen mbt de storing

9
Service 10
Deskundigheid 9

E.P. de Graeve uit Papendrecht 05-02-2020

Ervaring:

Werkzaamheden goed en duidelijk uitgelegd. Na volle tevredenheid uitgevoerd.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. Elk uit DE MEERN 05-02-2020

Ervaring:

Tevreden over de service.

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 5

T. Hueting uit AMERSFOORT 05-02-2020

Ervaring:

Vriendelijk personeel en snel geholpen. Het was alleen niet helemaal duidelijk waar ik mijn auto kwijt kon, weinig plek rondom het pand.

10
Service 10
Deskundigheid 10

N van Keken uit AMERSFOORT 05-02-2020

Ervaring:

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Rob Vredendaal uit HOUTEN 04-02-2020

Ervaring:

Netjes en keurig receptie en personeel

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

J. Boom uit VIANEN 04-02-2020

Ervaring:

prima geholpen ,goede communicatie en fijne ervaring met Arend auto ,ook al rijd ik niet in een Nissan .

8
Service 8
Deskundigheid 8

M. Zonneveld uit AMERSFOORT 03-02-2020

Ervaring:

goed geholpen, auto rijd prima min punt communicatie; niet bedoeld personen; wel plannen via de website; ik plan een tijd in die vrij leek te zijn en krijg later een mailtje dat die tijd niet mogelijk is. Niet zo handig.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Jan van der Mars uit UTRECHT 03-02-2020

Ervaring:

Goed

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

P.T. Luiten uit HOUTEN 03-02-2020

Ervaring:

De garantie werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd!

9
Service 9
Deskundigheid 9

Ron Tuijnman uit HUIZEN 03-02-2020

Ervaring:

Prima vervangend vervoer geregeld, flexibele planning, allemaal dikke plus! De rekening echter kan je eigenlijk wel achterwege laten, die bevat 0,0 aan informatie. Autowassen: 1, materiaal: 1 en meer van dit soort onduidelijke posten die dan uiteindelijk culmineren in het eindbedrag. Een nadrukkelijker specificatie van de diverse kostenposten en hun bedragen zouden niet misstaan. Openheid + duidelijkheid = klantvriendelijkheid...

6
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 6

A.L.J van Delft uit UTRECHT 03-02-2020

Ervaring:

Jammer dat telefonisch net watvandere informatie werd gegeven met betrekking tot de leenauto dan op de vestiging. Verder wel kundig en goede communicatie door de vestiging (misschien zelfs net te goed, want ze belden me hoewel ik hal had gezegd dst er nieuwe banden op mochten, omdat alsnog te bevestigen)

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

T. Fallet uit Velsen-Noord 03-02-2020

Ervaring:

Alles mooi geregeld

10
Service 10
Deskundigheid 10

R. Orie uit UTRECHT 02-02-2020

Ervaring:

Service is onvoldoende op deze vestiging. Werken slordig, communiceren niet goed onderling en heb heel lang moeten wachten totdat ik mijn voertuig terug had wegens onderbezetting!

4
Service 4
Deskundigheid 4

M. Duiveman uit NIEUWEGEIN 02-02-2020

Ervaring:

Schaden hersteld.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.J.M. van Bavel uit SOESTERBERG 01-02-2020

Ervaring:

Prettige sfeer en snelle service

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

H.M Foppen uit UTRECHT 31-01-2020

Ervaring:

mij vertrouwen is tot nul gedaald er is een grotenbeurt gedaan dus alles na gekeken blijkt ruitenwisser stuk niet vervangen er moest 2 nieuwe voor banden op wat blijkt er was er maar 1 gemonteerd maar wel 2 op de rekening dus ik hebt gevraagd of de beurt wel gedaan is je betaald wel een hoopgeld wat wij zeggen doen wij ook dus niet ik rij al van af 1987 nissan nooit zo iets mee gemaakt

4
Service 6
Deskundigheid 2
Prijs/Kwaliteit 2

Bé Wolters uit AMERSFOORT 31-01-2020

Ervaring:

DE servicemonteur had de planning op een andere dag gezet dan wij hadden afgesproken. Toch heeft men mij op deze dag nog geholpen. En snel ook!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

T. Bon uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 31-01-2020

Ervaring:

Ahrend Amersfoort levert een uitstekende service en komt de afspraken exact na. Alle lof voor de medewerkers!!!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Jan den Otter uit SOEST 29-01-2020

Ervaring:

Vanwege het halen en brengen van de auto bij mij thuis!

10
Service 10
Deskundigheid 10

J.B.R. Meijer uit WEHL 27-01-2020

Ervaring:

Mijn ervaring is goed garantie en service zijn top

8
Service 8
Deskundigheid 8

Theo Krop uit MAARSSEN 27-01-2020

Ervaring:

Bij ophalen auto nota en omschrijving werkzaamheden meegekregen. Thuis bleek lijst met uitvoeringen niet compleet ingevuld te zijn, waardoor ik twijfels kreeg over de uitvoering. Terug gegaan voor een nadere uitleg. Werd verteld , zoals ik al verwacht had, dat men vergeten was het in te vullen. Kan echter mijn twijfel niet wegnemen.Ook een nadere uitleg over de rest van de nota gevraagd. Ook om de Nissan + card maar gevraagd. Ook dit was niet verteld bij uitvoering onderhoudsbeurt. Ik ben dit niet gewend van de garage. Hopelijk de volgende keer weer zoals het was.

6
Service 6
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 6

Michiel uit IJsselstein 26-01-2020

Ervaring:

APK snel gekeurd en evt. zaken vooraf goed gecommuniceerd. Een minpunt: het kinderzitje was losgemaakt en dit was niet aangegeven of het was niet duidelijk verplaatst. Hier kwam ik zelf pas later achter, beter is het om dit wel nog even te melden bij het ophalen!

8
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

Hans Mastop uit BUNNIK 24-01-2020

Ervaring:

De qashqai (occasion2017) vertoonde al na een dag startproblemen. Nissan pechhulp loste t op met een jumpstarter. Na drie weken hetzelfde probleem. Weer Nissan pechhulp. Geen goede start voor ex (11) Volvo rijder. Afspraak gemaakt met dealer en mbv acculader gelukt daar aan te komen. Bleek een cel van de accu defect. Was bekend probleem met een bepaalde serie accu’s maar onbekend welke auto’s t betrof. de mijne dus. Innen een uur alles geregeld. U perfect

9
Service 7
Deskundigheid 7

R. Kakebeen uit TIEL 24-01-2020

Ervaring:

Zeer goede service, vervangen lamp is gedekt door servicepas.

10
Service 9
Deskundigheid 10

Rimmert de Vries uit MAARTENSDIJK 23-01-2020

Ervaring:

De accu van de auto was op een gegeven moment leeg. Met behulp van de ANWB die toevallig langs reed, kreeg ik de auto weer aan de praat. De ANWB medewerker gaf aan dat de accu slecht was en dat ik een afspraak bij de garage moest maken. Bij de garage kon ik terecht voor de APK en het wisselen van de banden, maar naar de accu wilde men niet onmiddellijk kijken. Vervolgens moest ik dagelijks verplicht rijden, anders hield de accu ermee op. Ik ben tot 2x toe door een buurman nog op weg geholpen met een jump start. Ook heb ik tot 2x toe de Nissan service gebeld, en hebben de auto weer aan de praat gekregen. Vervolgens kreeg ik op weg naar Assen een lekke band onderweg. Nissan Service wederom gebeld. Ik had de auto aan de praat gehouden terwijl ik wachtte. De takeldienst nam de auto en mij mee naar de Nissan dealer in Assen. Daar hebben ze de lekke bank verholpen. Toen ik weer weg wilde gaan, startte de auto voor de zoveelste keer niet. In Assen hebben ze toen de accu doorgemeten en gaven aan dat hij vervangen moest worden (was zeer slecht) en dat dit onder de garantie van Nissan viel. Waarom is dit 2 weken eerder niet gelijk door Utrecht opgepakt. Het heeft nu veel ergernis en verloren werkuren gekost. Wat is er gebeurd met de goede service die jullie eerst wel gaven?

4
Service 4
Deskundigheid 4

Hilda Alkema uit AMERSFOORT 23-01-2020

Ervaring:

Al jaren tevreden klant

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Supermarkt uit BILTHOVEN 23-01-2020

Ervaring:

cappucino smaakte heerlijk

8
Service 9
Deskundigheid 10

A. Hessel uit ZEIST 23-01-2020

Ervaring:

erg goed geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

D.J. Grootveld uit BAARN 22-01-2020

Ervaring:

Zeer goede service en altijd weten waar je aan toe bent kortom een topdealer!!

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Henk uit ALMERE 20-01-2020

Ervaring:

Over mijn ervaring kan ik kort zijn. Gewoon goed. Snel en professioneel

8
Service 7
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

Patricia Temming uit UTRECHT 20-01-2020

Ervaring:

Snel en een goede service nooit iets te klagen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M.E. Knoop uit NIEUWEGEIN 17-01-2020

Ervaring:

Heel service gericht zelfs zonder afspraak direct geholpen.

8
Service 9
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 10

B.L. Nijhof uit HATTEM 16-01-2020

Ervaring:

Ben vriendelijk en snel geholpen.

9
Service 10
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

M.P. Schipper uit AMERSFOORT 16-01-2020

Ervaring:

Ik kwam voor een defect knipperlicht, maar had al problemen met de kachelweerstand, deze was al besteld en toevallig net binnen. Beide zijn tegelijkertijd gerepareerd.

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 3

C. Veldhuijsen uit HOEVELAKEN 14-01-2020

Ervaring:

Correcte en zeer prettige behandeling aan de balie door Youri, een aanwinst voor uw bedrijf!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

John Borgstijn uit MEERKERK 14-01-2020

Ervaring:

N.v.t.

9
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

Han Beemer uit MAARSSEN 13-01-2020

Ervaring:

Goede service

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Leen Verhoeven uit LEUSDEN 13-01-2020

Ervaring:

Vriendelijk

10
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

J.I. Slager uit AMERSFOORT 13-01-2020

Ervaring:

Werk snel en efficient uitgevoerd

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

John Koelewijn uit NIJKERK 10-01-2020

Ervaring:

Mijn auto heeft een service beurt en APK gehad. Ik heb gratis vervangend vervoer gekregen en ben op de hoogte gehouden van de voortgang. Auto was ook schoon afgeleverd.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

H. Heringa uit SOEST 09-01-2020

Ervaring:

Een wintercheck levert geen problemen op, maar de monteur neemt een gescheurde multiriem waar met mogelijk spoedig gevolg van een uit elkaar spattende riem. Riem ogenblikkelijk vervangen na overleg met mij ter plaatse. M.a.w. een goede actie van de monteur.

8
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

A. Lakenman uit BAARN 09-01-2020

Ervaring:

N.v.t.

8
Service 10

Dudok van Heel uit Amersfoort 09-01-2020

Ervaring:

Er werd direct naar mijn auto gekeken. Kon erop wachten met een kop koffie. Euvel werd direct verholpen.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

Pascal Stek uit UTRECHT 09-01-2020

Ervaring:

Simpel prima service :-)

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Vleming uit MAARSSEN 08-01-2020

Ervaring:

Ik heb een auto gekocht telefonisch waar men van zei hij is schade vrij en een mooie auto. Toen ik hem kwam halen zat er div.schade's aan en toen werd er gezegd dat het geen nieuwe auto was. De reserve sleutel was er niet bij en zou besteld worden en dit is na talloze keren bellen eindelijk gelukt en toen bleek dat het een Amerikaanse auto was en Arend auto de sleutel niet kon programmeren. Dus heb ik nu een auto met deuken en geen reserve sleutel.

2
Service 2
Deskundigheid 2
Prijs/Kwaliteit 1

Ben Kok uit LEUSDEN 08-01-2020

Ervaring:

Prima

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Marcel uit AMERSFOORT 08-01-2020

Ervaring:

positief

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

D.T. Vriese uit Amersfoort 08-01-2020

Ervaring:

Prima en vlot geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 8

H. Jumelet uit AMERSFOORT 07-01-2020

Ervaring:

Snelle en goede service

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

J.H.N Behrens uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 06-01-2020

Ervaring:

Geen afspraak en toch snel geholpen.

10
Service 10
Deskundigheid 9

P. Sies uit ZEIST 06-01-2020

Ervaring:

De dag voor kerst, merken we dat de automniet goed reed, na uitstappen voelde we een warmte bij het rechter voorwiel. A Garage Arend gebeld, konden nog gelijkmdie middag komen, werden zeer vakkundig geholpen, de "remklauw" bleef hangen, we hebben een leenauto mee gekregen en de dag na Kerst konden we onze auto weer ophalen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Erwin Vos uit GELDERMALSEN 06-01-2020

Ervaring:

Ik ben na een moeizame afspraak naar volle tevredenheid geholpen. Het maken van een afspraak gaat geregeld mis door het call center van Nissan wat er tussen zit. Ik ben bij Arend auto terecht gekomen omdat het maken van een afspraak waarbij ik terug gebeld zou worden 4 keer is mislukt. Kennelijk geeft dit call-center niet alles door. Ook de eerste afspraak bij Arend auto is daar nooit aangekomen waardoor is oor niets mijn auto kwam brengen. Achteraf weet ik nu dat dit niet door Arend auto komt. Tijdens de nieuwe afspraak ben ik nog maals met volle tevredenheid geholpen. Dit is dan ook de reden dat ik toch 5 sterren geeft voor de communicatie.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

W.G. Saadhoff uit WIJK BIJ DUURSTEDE 06-01-2020

Ervaring:

Goed geholpen

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 5

Piet Mulders uit HOUTEN 04-01-2020

Ervaring:

mijn ervaring is positief

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

Leon Bogaerts uit MAARSSEN 02-01-2020

Ervaring:

Zowel het maken van de afspraak als de contacten bij het brengen en ophalen van de auto waren vriendelijk en professioneel. Er werd duidelijk meegedacht. De informatie over de werkzaamheden was prima.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Judith uit HUIZEN 02-01-2020

Ervaring:

Goede ontvangst, goede uitleg van de rekening en overige bijlagen.

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

Joop van Ophem uit AMERSFOORT 02-01-2020

Ervaring:

Ik ben met mijn elders gekochte occasion Nissan Qashqai bij Arend geweest om aan te melden als klant en met een defecte benzinetankklep. De ontvangst was vriendelijk en de klep werd direct gerepareerd.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. Robeerts uit SOESTERBERG 02-01-2020

Ervaring:

Prima garage, en goede uitleg

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Ed uit HOUTEN 02-01-2020

Ervaring:

Ik kom sinds 2019 bij dit bedrijf en ik kan niet anders zeggen dat ze het geweldig doen. Alles klopt altijd en je krijgt goede adviezen van de receptioniste. Ik ben heel tevreden.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C.E.M Polanen uit UTRECHT 02-01-2020

Ervaring:

Ik kwam voor de wintercheck. kon op korte termijn nog een afspraak maken en werd ,zoals gewoonlijk, fantastisch en vriendelijk geholpen.

10
Service 10
Deskundigheid 10

L.J. Koeton uit SOEST 02-01-2020

Ervaring:

Uitstekend

10
Service 10
Deskundigheid 9

M.I. Slot uit SOEST 02-01-2020

Ervaring:

Het personeel is vriendelijk, kundig en oplossing gericht. Prima garage.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

L.C.H Jans uit HOUTEN 02-01-2020

Ervaring:

Fijn ook dat ik nog een e-mail heb gehad. Verbeterpunt zou kunnen zijn om toe te lichten wat er allemaal is gedaan. Of er nog bijzonderheden waren.

10
Service 10

J.N. de Vries uit VLEUTEN 30-12-2019

Ervaring:

Op website niet duidelijk aangegeven hoe je vervangend vervoer moet regelen. Daardoor aangewezen op OV. Anderhalf uur onderweg naar huis en Weer terug. Balen.

7
Service 6
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A. Beijer uit HOEVELAKEN 27-12-2019

Ervaring:

Een makkelijk toegankelijk bedrijf met een goed oor

10
Service 10
Deskundigheid 10

J.C. v.d. Bosch uit AMERSFOORT 27-12-2019

Ervaring:

Zo als altijd, weer uitstekend geholpen met de wintercheck

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E. Razenberg uit AMERSFOORT 27-12-2019

Ervaring:

Zeer fijn geholpen. De medewerkers luisteren goed, zijn niet opdringerig, denken mee en hebben kennis van zaken

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

F.W.J Bijleveld uit AMERSFOORT 22-12-2019

Ervaring:

Zo als het hoort

8
Service 8
Deskundigheid 8

Y. Kers uit LEUSDEN 22-12-2019

Ervaring:

Snel en prima

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

van Leeuwen uit UTRECHT 22-12-2019

Ervaring:

Vriendelijk en prettig geholpen. Duidelijke uitleg wat er moest gebeuren, waarom en wat het gaat kosten.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

I. Versluis uit BUNSCHOTEN 20-12-2019

Ervaring:

Locatie Amersfoort werken toppertjes als mijn Juke voor onderhoud moet, maar ook voor vragen tussendoor is altijd tijd en aandacht. Afspraak is afspraak en dit komen zij na.

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

R. Bulten uit Amersfoort 19-12-2019

Ervaring:

De vestiging is telefonisch NIET bereikbaar. Heb (het afgelopen jaar) meerdere malen via de centrale antwoorddienst terugbel verzoeken laten sturen, deze worden genegeerd. Na een aanpassing aan het anti-collission-systeem is de klacht verergerd, dit is de volgende dag direct gemeld. Na wat overleg zou dit intern en met de importeur besproken worden. Dit is nu meer dan een week geleden.

2
Service 1
Deskundigheid 2

H. Vermeer uit HARDERWIJK 19-12-2019

Ervaring:

prettig

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

J.P. Bliek uit NIEUWEGEIN 19-12-2019

Ervaring:

Als boven. Service aan balie is goed. Van tevoren duidelijke afspraken mbt de reparatie/onderhoudsbeurt. Vervangend vervoer is goed geregeld. Bij terug krijgen auto waren stoel en spiegel veranderd en de autocomputer (dashboard) was veranderd. Je bent dan toch even bezig om alles weer op de goede stand te krijgen zeker als je niet handig bent.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

Diana uit AMERSFOORT 19-12-2019

Ervaring:

Goede garage waar je altijd terecht kunt met deskundige mensen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E. Langras uit AMERSFOORT 19-12-2019

Ervaring:

Altijd prettig geholpen veel aandacht voor de klant

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Heidi uit AMERSFOORT 18-12-2019

Ervaring:

Vriendelijk geholpen, snel geregeld en duidelijke uitleg.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J.J. Kelly uit BUNNIK 18-12-2019

Ervaring:

Snell en deskundig geholpen

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Rengers uit AMERSFOORT 16-12-2019

Ervaring:

Zeer fijn contact met heer Pilon over de nieuwe Leaf, heldere uitleg en keurig op de hoogte gehouden van de status.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E. Mandjes uit ARNHEM 16-12-2019

Ervaring:

Vriendelijke mensen en keurig op tijd

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Eric van Breda uit AMERSFOORT 13-12-2019

Ervaring:

Goede ervaring geeft mij het gevoel dat ik niet naar een andere garage wil

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

Anneke Houg-Wels uit NIEUWEGEIN 13-12-2019

Ervaring:

Wat een fantastisch personeel. Klasse

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J. de Vries uit Zeist 13-12-2019

Ervaring:

Prima geregeld, goeie service

9
Service 9
Deskundigheid 9

J. van Dorssen uit AMERSFOORT 13-12-2019

Ervaring:

Opdracht apk en onderhoud correct uitgevoerd. Leenfiets stond klaar en auto op afgesproken tijd opgehaald.

8
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

S. van der Woude uit LOOSDRECHT 13-12-2019

Ervaring:

De spiegels van mijn nissan micra klapte krakend en moeizaam open. Deze zijn kostenloos vervangen door de garage.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J. Heneweer uit LEUSDEN 13-12-2019

Ervaring:

Heel prettig, zo als ik gewend ben

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

J.M.F.T. Renders uit EEMNES 13-12-2019

Ervaring:

De afspraak was niet goed bevestigd, melding over onjuiste signalering bandenspanning is niet goed opgepakt.

6
Service 8
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 9

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 12-12-2019

Ervaring:

Reparatie zou 2 dagen duren na 1 dag al weer de auto gereed

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

C. de Jong uit BILTHOVEN 12-12-2019

Ervaring:

prima geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Freddy Van Dort uit IJSSELSTEIN 12-12-2019

Ervaring:

Helaas twee keer moeten aankloppen voor problemen. 1 x airco en 1 x accu, moet je helaas toch weer vrij nemen van je werk om langs te komen. Toch 2 x opgelost door middel van garantie.misschien afhaal service van auto bij problemen dan hoef je ook geen vrij te nemen?

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Helga uit SOESTERBERG 10-12-2019

Ervaring:

Goed, in een woord eigenlijk. Duidelijk snel en goed.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Ab Koene uit Woerden 06-12-2019

Ervaring:

prettig, en koffie staat altijd klaar.

7
Service 10
Deskundigheid 9

M.H.C Voorburg uit STOUTENBURG 02-12-2019

Ervaring:

-

8
Service 8
Deskundigheid 8

Dick Bax uit AMERSFOORT 29-11-2019

Ervaring:

Goed en snel geholpen met probleem sensor benzinetank.

10
Service 10
Deskundigheid 10

Joop uit AMERSFOORT 29-11-2019

Ervaring:

Doen wat er is afgesproken, bij meer werk word er gebeld met uitleg.👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Jan uit ZEIST 29-11-2019

Ervaring:

Zie boven

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

K. Eding uit WOUDENBERG 29-11-2019

Ervaring:

vriendelijk, attent, snel en klantgericht

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Bijleveld Press uit UTRECHT 29-11-2019

Ervaring:

Ik kwam voor de rapid service, en ondanks de drukte werd ik binnen een uur (sneller dan voorspeld) met een glimlach geholpen...

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

Rob Vredendaal uit HOUTEN 29-11-2019

Ervaring:

Goed

9
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

Boudewijn de Wit uit AMERSFOORT 29-11-2019

Ervaring:

Prima

10
Service 10

C.W.S. Tjoeng uit UTRECHT 28-11-2019

Ervaring:

ik heb geen klachten met de service.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

Aaron Oostdijk uit MAARSSEN 28-11-2019

Ervaring:

Had een kapotte bobine, wat gerepareerd was terwijl ik erop wachtte. Bij teruggave reed de auto weer als een zonnetje, en was het personeel heel prettig in de bespreking van het werk. Enige minpunt was contact met de call center om een afspraak te maken, omdat ik ze meerdere keren heb moeten proberen te bellen om ze aan de lijn te krijgen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J. van den Brink uit AMERSFOORT 27-11-2019

Ervaring:

Een garage waar je als klant gewaardeerd voelt.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

H. Wilmink uit Apeldoorn 27-11-2019

Ervaring:

prima ervaring !

10
Service 10
Deskundigheid 10

W.M. Jansen uit SOEST 26-11-2019

Ervaring:

Zoals altijd een vriendelijke ontvangen en keurig op de hoogte geïnformeerd over de meer kosten.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Harry van Beek uit WIJK BIJ DUURSTEDE 26-11-2019

Ervaring:

Doordat ik niet had aangegeven dat ik een vervangende auto nodig had kreeg mijn auto alsnog direct bij binnenkomst de afgesproken onderhoudsbeurt. Prima reactie van Kim. Zeer tevreden over de service en uitleg.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Bé Wolters uit AMERSFOORT 25-11-2019

Ervaring:

De monteur wees mij op iets waar ik rekening mee moest houden.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

T. Agterberg uit DE BILT 25-11-2019

Ervaring:

Goed en prettig geholpen en alles volgens is afspraak gegaan.

8
Service 8
Deskundigheid 8

JPP Smorenburg uit HOUTEN 23-11-2019

Ervaring:

Prettige ontvangst, serieuze aandacht en oplossinggericht.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

T.A. Heijne uit MAARSSEN 22-11-2019

Ervaring:

Ik hoef eigenlijk niets meer toe te voegen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

J. Pepermans uit AMERSFOORT 22-11-2019

Ervaring:

Op zich prima, duidelijke afspraken, wordt keurig gebeld als er iets afwijkt, superfijne service van de leenauto. Klein puntje: ik merk dat jullie service in de kleine dingen wat verandert, het even uitzuigen van de auto, check even de lampjes, het afspuiten van de auto...

6
Service 7
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 3

H.J. van Emmerik uit HOUTEN 22-11-2019

Ervaring:

Zie bovenstaande..

9
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

J.H.N Behrens uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 22-11-2019

Ervaring:

Altijd behulpzaam personeel

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. van Hugten uit BILTHOVEN 21-11-2019

Ervaring:

Op een fijne manier geholpen

10
Service 10

P.M. Giebels uit AMERSFOORT 20-11-2019

Ervaring:

Jaarlijkse controle incl. APK en winterbanden wissel vlgs. afspraak snel en vakkundig uitgevoerd. Duidelijke uitleg wat er extra noodzakelijk was.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E. van der Pol uit HOOGLAND 20-11-2019

Ervaring:

Zeer goeden en Gezellig

9
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

Ben uit AMERSFOORT 20-11-2019

Ervaring:

Ik heb alleen goede ervaringen bij Arend Auto.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

D. Veldema uit UTRECHT 20-11-2019

Ervaring:

De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. En communiceren goed over de situatie van de auto.

10
Service 10
Deskundigheid 10

A.H.E. Vorhauer uit HAARLEM 20-11-2019

Ervaring:

Auto aan huis geleverd maar helaas met lege ruitensproeier.. beetje jammer

7
Service 7
Deskundigheid 7

P. Blaauw uit BREUKELEN 18-11-2019

Ervaring:

Wordt altijd goed geholpen

8
Service 7
Prijs/Kwaliteit 6

T. van Schuur uit NIJKERK 18-11-2019

Ervaring:

goede service en goede communicatie

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

L.C. Parent uit BILTHOVEN 18-11-2019

Ervaring:

deze"verplichting"is onzin. Hieronder heb ik alles duidelijk gemaakt!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M. Hildebrand uit LAGE VUURSCHE 18-11-2019

Ervaring:

Uitstekende service

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

C. Kerstens uit NIEUWEGEIN 18-11-2019

Ervaring:

Moest wel lang wachten voor de reparatie uitgevoerd werd.

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

J.J. Mathijsen uit AMERSFOORT 17-11-2019

Ervaring:

Uitstekende service zoals altijd van Yuri. Dank je wel hoor.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Thea uit VLEUTEN 17-11-2019

Ervaring:

Tevreden over de afhandeling van de servicebeurt/APK en de auto netjes en schoon teruggekregen. Prettig om een gratis leenauto mee te krijgen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Gert Mulder uit UTRECHT 15-11-2019

Ervaring:

Ik had een lastige claim vanuit een niet gelukte eerdere reparatie. Nu volledig tevreden.

9
Service 10
Deskundigheid 7

W. Fokker uit UTRECHT 15-11-2019

Ervaring:

Zoals gewoonlijk vriendelijke ontvangst .

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 6

Mark uit Amersfoort 15-11-2019

Ervaring:

Auto heengebracht voor bandenwissel en onderhoudsbeurt. Kreeg gratis leenauto mee en kon mijn auto na 3 uur weer ophalen.

10
Service 10
Deskundigheid 10

H. Visser uit De Meern 15-11-2019

Ervaring:

Eerste kennismaking met Arend. Telefonisch helder en vriendelijk. Ook in de werkplaats / receptie nette mensen. Proberen te helpen. Vervangauto zoals afgesproken.

8
Service 8
Deskundigheid 10

Margriet Hofland uit UTRECHT 15-11-2019

Ervaring:

Erg vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg met wat er gedaan moet worden , en wat er gedaan is. Auto was snel klaar, en tot mijn grote verrassing was hij gewassen en uitgezogen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A.H.A Renou uit AMERSFOORT 14-11-2019

Ervaring:

Deskundige en klantgerichte medewerkers.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

H.J.T Roumans uit MAARSSEN 14-11-2019

Ervaring:

Keurig op tijd geholpen. Er wordt meegedacht.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A. Tollenaar uit HOUTEN 14-11-2019

Ervaring:

Vriendelijk personeel, prima faciliteiten om te werken vanaf de werkplaats tijden het wachten. Banden wisselen duurde langer dan ik gewend was (ook met wisselen banden op velgen) en de "update" aan de Leaf zorgde voor een afspraak van bijna 3 uur, terwijl ik met 1 a 1,5h rekening had gehouden. Bij aankomst bleek dat dus langer te duren, dat werd ook verteld, maar ook de daar aangegeven 2h werd niet gehaald.

7
Service 8
Deskundigheid 8

R.J.M. Kreileman uit IJSSELSTEIN 14-11-2019

Ervaring:

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg van uitgevoerde werkzaamheden en vlotte afhandeling.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

F. Homan uit [uw woonplaats is niet bekend in ons systeem] 14-11-2019

Ervaring:

koplamp kapot, snel geholpen.

8
Service 8
Deskundigheid 8

M. Boon uit UTRECHT 14-11-2019

Ervaring:

In eerste instantie door een misser bij de planning-afdeling geen vervangende auto ingepland tijdens onderhoud, kan gebeuren. De werkplaats heeft dit keurig opgelost met de verkoop-afdeling.

8
Service 10
Deskundigheid 7

Johan Tempels uit NIEUWEGEIN 13-11-2019

Ervaring:

buitengewoon hoffelijke ontvangst, duidelijke uitleg over de service van dat moment.

10
Service 10
Deskundigheid 10

Diederik Werner uit UTRECHT 13-11-2019

Ervaring:

Goed

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Ed uit HOUTEN 13-11-2019

Ervaring:

Alles is altijd goed georganiseerd, afspraken worden nagekomen onderhoud of reparatie wordt deskundig uitgevoerd. Je hebt ook altijd het gevoel dat ze iets extra's voor je doen. Het is goed voor elkaar bij Arend in Houten.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. van der Zeep uit Eemnes 12-11-2019

Ervaring:

Alle medewerkers doen hun best om jou als klant zo goed mogelijk te helpen. Zowel achter de desk als in de werkplaats. Namen mijn klacht serieus en hebben er goed aandacht aan besteed. Omdat twee zomerbanden te veel versleten waren werd op mijn vraag ook even gekeken wat de aanschaf van twee nieuwe banden zou kosten.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

K.P.I. Oudemans uit DE BILT 12-11-2019

Ervaring:

Heel plezierig.

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

Rosina uit AMERSFOORT 12-11-2019

Ervaring:

snel en kundig en vriendelijk geholpen bij de bandenwissel

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C. van Setten uit UTRECHT 11-11-2019

Ervaring:

prima gegaan ik vond alleen de communicatie wat magertjes, ik belde op woensdag ochtend dat de avond er voor mijn auto was meegenomen door het bergings bedrijf en dat ziji de auto in de loop van de ochtend zouden brengen. Toen ik een dag later belde om te vragen hoe het met mijn auto was en kreeg al;s antwoord dat mijn auto er nog niet was, dus ik belde met bergings bedrijf die me toe zegden dat de auto gebracht zou worden. Ik mest ook weer zelf bellen of de auto inderdaad afgegeven was. Ik verwachtte een wat meer proactieve houding in dit gedeelte. Vedere communicatie , diagnose en behandeling waren prima

8
Service 7
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

S. Beterams uit JULIANADORP 10-11-2019

Ervaring:

Aankomst bij de receptie zat er niemand achter de balie. Na ca 5 minuten heb ik iemand van kantoor aangesproken. Deze heer heeft zijn uiterste best gedaan om de rompslomp van een leenauto af te handelen. Na ca. 7 minuten kwam de receptiemedewerker en vroeg of ik geholpen werd. Ik bevestigde me Ja. Hij bleef mij aankijken op een manier wat sta je hier te doen... kwam erg onvriendelijk over. Mijn man had een behandeling tegen kanker en moest ik weer ophalen in het ziekenhuis. Ik had aangegeven dat ik rond 14.00 uur terug zou zijn. Ik meldde mij bij de receptie en kreeg een discussie wie er gebeld zou hebben. Ik gaf aan dat ik aangegeven had dat ik rond 14.00 uur zou zijn. Ik vroeg wanneer de auto klaar zou zijn. Er stond niemand te wachten en hij ondernam niet direct actie, wij moesten maar plaatsnemen. Op gegeven moment kreeg ik een melding dat de auto bijna klaar was. Vervolgens kwam de receptiemedewerker vertellen dat het wat langer had geduurd omdat hij wat telefoontjes moest afhandelen...... Je zult begrijpen dat mijn man zo snel snel mogelijk naar huis en naar bed wilde. Wij wonen nl. In Julianadorp zo’ 1,5 uur rijden. Dus erg weinig inlevingsvermogen Vervolgens merkte ik een storingscode op. Wij reden inmiddels bij Amstelveen en mijn man wilde toch echt naar bed. Ik vroeg of de monteur mij kon bellen omdat het m.i. Software was wat gereset moest worden. Antwoord van de receptiemedewerker dat kan niet wat zij hebben het druk. Ik moet wel 1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden??? Uiteindelijk ben ik gebeld door een monteur die mij verder geholpen heeft. (Ging om een bandenspanning signaal ivm wisseling zomer naar winterbanden]

4
Service 6
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M. uit Amersfoort 10-11-2019

Ervaring:

Het onderhoud is vlot uitgevoerd volgens afspraak. Kleine reparatie is uitgevoerd. Ik had een vraag over de software van de auto. Daar is niet echt op gereageerd, behalve dat gezegd werd dat mijn probleem niet herkend werd.

7
Service 7
Deskundigheid 8

M. uit Amersfoort 10-11-2019

Ervaring:

Het onderhoud is vlot uitgevoerd volgens afspraak. Kleine reparatie is uitgevoerd. Ik had een vraag over de software van de auto. Daar is niet echt op gereageerd, behalve dat gezegd werd dat mijn probleem niet herkend werd.

7
Service 7
Deskundigheid 8

W.R.G Willemars uit UTRECHT 10-11-2019

Ervaring:

.

6
Service 8
Deskundigheid 5
Prijs/Kwaliteit 6

Sanne Böttger uit BILTHOVEN 09-11-2019

Ervaring:

een vriendelijke en correcte ontvangst en luisterend oor van de medewerkers. Na afloop een toelichting op de gegeven opdracht, nl de wissel van zomer- naar winterbanden. Vergeten is de melding, dat de zomerbanden nageken en wel in hun winterverblijf in ???? ( Rotterdam?) worden opgeslagen om zoek raken te voorkomen.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 10

P. Quelle uit AMERSFOORT 08-11-2019

Ervaring:

Een kapot remlicht. Een vraag om de lamp te vervangen. Een snoer bleek stuk. Geen probleem, alles werd direct gemaakt.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.A. Dijkman uit HOUTEN 08-11-2019

Ervaring:

Nette ontvangst, omstreeks afgesproken tijd klaar. Garantie werkzaamheden uitgevoerd.

8
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

John Drieshen uit BLARICUM 07-11-2019

Ervaring:

snel en goed

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

P. Willemse uit BILTHOVEN 07-11-2019

Ervaring:

Afspraak gemaakt ter vervanging van onderdeel onder garantie. Aanvraag wordt snel opgepakt en je wordt goed geïnformeerd. Prettige ontvangst bij de receptie. Na reparatie nog aandacht om e.e.a na te bespreken.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Emanuel uit DE MEERN 07-11-2019

Ervaring:

Ik kwam voor een bandenwissel omdat de winter er weer aankomt. Dit zou ongeveer een uurtje duren maar na 1 uur en 45 minuten werd mij verteld dat er nieuwe updates en een nieuwe airbag werd geplaatst, dit ivm verkeerd kruit of zoiets. Ik vind de service van Nissan fantastisch alleen had ik graag van tevoren geweten dat ik 2,5 uur in de garage zou zijn ipv 1 uur.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Kees Oskam uit Nijkerk 07-11-2019

Ervaring:

.

10
Service 10
Deskundigheid 10

W. Mulder uit BUNSCHOTEN SPAKENBURG 06-11-2019

Ervaring:

Graag wil ik u eerst hartelijk danken voor de service. Mijn auto is opgehaald en teruggebracht en nog gemaakt ook. Mijn dochter heeft de auto vandaag meegenomen en het was top. Mvg. Wil Mulder

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Mark vd Velden uit HOUTEN 06-11-2019

Ervaring:

Zoals gebruikelijk had Kim haar zaken weer goed op orde.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

B.broskij uit LEUSDEN 06-11-2019

Ervaring:

Alles volgens afspraak

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Harry Kunenborg uit AMERSFOORT 05-11-2019

Ervaring:

Ik ben alleen geweest om een onderdeel te laten bestellen. Reparatie moet nog volgen. Daarom geen beoordeling.

2

Gerrit uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 05-11-2019

Ervaring:

Snelle service terwijl je wacht kan je de krant lezen en koffie drinken dit is perfect geregeld.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

L.A. van Dijk uit MAARSSEN 05-11-2019

Ervaring:

prettig en direct geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Mora uit UTRECHT 05-11-2019

Ervaring:

Mijn ervaring was zeer tevreden.

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

K.A. van Uffelen uit SOEST 05-11-2019

Ervaring:

Rondom koop auto alles perfect geregeld.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Doesburg uit AMERSFOORT 05-11-2019

Ervaring:

Prima geholpen, bandenwissel probleemloos verlopen.

9
Service 9
Deskundigheid 9

M. Nuijen uit NISTELRODE 04-11-2019

Ervaring:

Prima aflevering al was het weekje later, maar wel met trekhaak. Knipoog

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Bertus Bakhuizen uit DRIEBERGEN-RIJSENBURG 04-11-2019

Ervaring:

NVT

9
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

A.M.J. Elizen uit LEUSDEN 04-11-2019

Ervaring:

Vriendelijk en vlot geholpen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Ad uit BAVEL 04-11-2019

Ervaring:

Verder geen op- of aanmerkingen

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

R. van Ee uit WIJK BIJ DUURSTEDE 04-11-2019

Ervaring:

Nieuwe auto afgeleverd en was top! Goede ontvangst en heldere communicatie. De auto was eerder binnen en mocht zelfs nog even komen kijken.

9
Service 10
Deskundigheid 10

Angenent uit BREUKELEN 04-11-2019

Ervaring:

Prima service, maar het resetten van de onderhoudsindicator van de boardcomputer is een zwak punt. Nu weer 20K kilometer rondrijden met de melding dat er onderhoud vereist is.

6
Service 6
Deskundigheid 6

Y. Perez uit NIEUWEGEIN 03-11-2019

Ervaring:

Very bad communication with the new employee in the front desk to get appointment and customer contact for reparations and maintenance in Utrecht. I was force to agree on time needed in advance on the phone to understand root cause of the problem in my car. He also mentioned that every hours is 120 EUR and if I agree with 1 or 2 I have to pay up to 240 EUR, accordingly. If I would know the problem I will not go to Nissan to check, so I found very unfriendly. On top of this, they did not find any problem in the car and even did a test drive only at 50 km/hour when I explicit mentioned that it was at 100 km/hr. So, I pay for more than 30 min around 80 EUR without a clear proposal to something else. I have been going since the beginning of the year for several reparations and maintenance of the car for more than 3000 Eur with very good service until now. However, with this last experience I hesitating on coming back to this location. Possible action to be taken for m side includes: -. spreading the word regarding my bad experience with family and friends having Nissan cars to not going to Utrecht, -. make a negative review in google I would appreciate to have a phone call with the Vestigingsmanager Patrick Hoebers to discuss this more in details, a mitigate the situation. thank you in advance Yeczain Perez 0646166027

1
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs/Kwaliteit 1

H.G. Smulders uit NAARDEN 31-10-2019

Ervaring:

Wegvallende koppeling. Kon de auto pas na 2,5 week inleveren terwijl me werd verteld dat ie er elk moment mee op kon houden. Ook werd er verteld dat het waarschijnlijk 1500,- ging kosten. Toch maar afspraak gemaakt omdat het toch gemaakt moet worden. Ook bij een andere garage geweest daar keken ze gelijk onder de moterkap en in de auto bij de pedalen. Het was daar binnen 3 minuten opgelost en gratis. (Afspreek overgens netjes afgezegd weer)

2
Service 2

A. Miedema-Fuld uit MAARTENSDIJK 31-10-2019

Ervaring:

Gewone Grote beurt, maar vriendelijk geholpen, auto mooi schoon en netjes terug, afspraken worden nagekomen met vervangend vervoer...

10
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 10

Mathieu uit NIEUWEGEIN 30-10-2019

Ervaring:

Was voor een grote beurt en winterbandenwissel. Alles correct en adequaat uitgevoerd. Ben zeer tevreden.

9
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Ingrid uit AMERSFOORT 30-10-2019

Ervaring:

Al jaren is mijn ervaring bij Nisandealer heel goed. Heb nooit iets aangemerkten. Op mijn vragen krijg ik altijd een adequaat antwoord. De malle medewerkers verstaan hun vak en lijken het met veel plezier te doen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Maaswinkel uit NIEUWEGEIN 29-10-2019

Ervaring:

Wachttijd voor bandenwissel: drie uur

2
Service 2
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 7

P.B. Roose uit WIJK BIJ DUURSTEDE 29-10-2019

Ervaring:

goed contact. De vraag is echter of ook het opgegeven mankement geheel verholpen is.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

René uit LEUSDEN 28-10-2019

Ervaring:

Goede ervaring met Arend Auto. Een beurt en APK, er wordt netjes gebeld wanneer er iets gedaan moet worden om dit kort te sluiten. (Vanwege de kosten) Tip; leg een ruitentrekker en voor de winter een ijskrabber in de leenauto. En eventueel een blauwe parkeerschijf.

9
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Albert de Vos uit AMERSFOORT 28-10-2019

Ervaring:

Het maken van een afspraak gaat volgens mij via een centrale. Ik had via een site een afspraak gemaakt met een datum en tijdstip en werd ik later teruggebeld dat men dat eerst moest overleggen met de garage in Amersfoort. Ga de volgende keer rechtstreeks naar de garage.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

John Duijveman uit NIEUWEGEIN 28-10-2019

Ervaring:

geen

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

H. Malestein uit [uw woonplaats is niet bekend in ons systeem] 28-10-2019

Ervaring:

Tevreden met de werkzaamheden

8
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

J v.d. Eijk uit NIEUWEGEIN 26-10-2019

Ervaring:

Goed en snel geholpen. Alleen jammer dat het een soortgelijke storing was als bij een vorige bandenwissel. Controle op het lekken van ventielen en het lekken van de dichting van de ventielen zou tot de standaard moeten behoren.

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

H. Terpstra uit AMERSFOORT 24-10-2019

Ervaring:

Een kundig en ervaren service desk medewerker. Snelle en goede hulp bij problemen en afspraken.

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

Jaap Wolters uit BAARN 23-10-2019

Ervaring:

Voor alles altijd duidelijk en snel geholpen. Wanneer het nodig was altijd een gratis leenauto mee. Geweldig!! Ga zo door.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Caspar uit ZEIST 23-10-2019

Ervaring:

Afspraak is later gemaakt dan de bedoeling omdat het in juli niet lukte. Vervolgenss meld ik een paar dagen voor de afspraak dat de bestuurders gordel is gerafeld en m.i. vervangen dient te worden. Bleek inderdaad zo te zijn, maar voor het vervangen van de gordel moest ik een nieuwe afspraak maken. (Deze afspraak is anders in het systeem gekomen dan aan mij gemeld). Mijn opmerking dat de bandenspanning na het uitvoeren van het onderhoud aanmerkelijk lager was dan vooraf werd aanvankelijk niet serieus genomen. later bleek dat ik 3 weken op veel te zachte banden heb gereden. De checklist bij de beurt is overduidelijk bedoeld voor een auto met verbrandingsmotor. Tot slot: Volgens de RDW site (https://www.rdw.nl/zakelijk/branches/bedrijven-met-rdw-erkenning/tellerstanden/tellerstand-registreren/verplichte-registratiemomenten) moet een RDW erkende garage bij onderhoud te tellerstand doorgeven. Dat is tot op heden bij mijn auto niet gebeurd.

4
Service 4
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 8

W. Joustra uit DOORN 22-10-2019

Ervaring:

prettig om een leenfiets te gebruiken. netjes gebeld.

9
Service 9
Deskundigheid 9

J. van Veen uit AMERSFOORT 21-10-2019

Ervaring:

Mijn Peugeot moest al snel voor onderhoud, maar ik ben keurig geholpen. Afspraak was snel gepland en ik kreeg een mooie Nissan micra mee als vervangende auto! Helemaal top. Klanten service staat hier echt op nummer 1!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Piet uit AMERSFOORT 21-10-2019

Ervaring:

Positief

8
Service 8
Deskundigheid 6
Prijs/Kwaliteit 8

Huib Kummel uit SOEST 21-10-2019

Ervaring:

Zoals altijd persoonlijke, uitstekende, vlotte en correcte service

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

G.E.M. Kragten uit MAARSSEN 21-10-2019

Ervaring:

Na de wintercheck alles goed en netjes afgehandeld .

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

F.A. Veenhuizen uit AMERSFOORT 20-10-2019

Ervaring:

uitstekende breng en haal service. Goede ontvangst bij service. Alle gevraagde extra's zijn aangebracht na overleg. Auto op tijd klaar en keurig gewassen. Auto rijdt weer als een zonnetje.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

C. Vonk uit BILTHOVEN 20-10-2019

Ervaring:

De koppeling compleet vervangen. Incl druklager. Dag later terug omdat er een bout 2.5cm onder de.auto uitstak dus is niet aangedraaid. Dit veroorzaakte een schurend geluid, erg slordig! Daarna nog een keer terug geweest, omdat de motorbeschermplaat een paar bouten miste en op 2 plekken met tirerips vastgezet was, weer slordig! En dit allemaal op een hoge rekening. Alles is verholpen maar wel 2keer terug geweest.

2
Service 6
Deskundigheid 3
Prijs/Kwaliteit 5

E. Kamphorst uit AMERSFOORT 18-10-2019

Ervaring:

Altijd goede ervaring gehad dus nu ook

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Anneke Houg-Wels uit NIEUWEGEIN 18-10-2019

Ervaring:

Heel goed. Fijne medewerkers

10
Service 10
Deskundigheid 10

J. Pietersen uit AMERSFOORT 17-10-2019

Ervaring:

Terug roep actie

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Wim Tomassen uit Harmelen 17-10-2019

Ervaring:

Mijn zoon is met de auto geweest. Ik hoorde geen klacht van hem

7
Service 7
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Pascal Stek uit UTRECHT 17-10-2019

Ervaring:

Auto gekocht in 2016, vanaf 2017 een sleutelstoring, accu vervangen, batterijen voor de sleutel. Het alarm welke later is ingebouwd krijgt de schuld. Onmogelijk gezien wij het alarm eruit hebben laten slopen. Geen leenauto mee gekregen, omdat deze er niet was?!? We rijden de garage uit, 500 meter verderop een patatje gaan eten, vervolgens start de auto weer niet.... na 2 jaar zijn we het nu echt zat steeds stil te staan.

1
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs/Kwaliteit 1

Johnn Snel uit MAARTENSDIJK 17-10-2019

Ervaring:

Geen problemen.keurig.

7
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

W.M. Poort uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG 16-10-2019

Ervaring:

Alles prima verlopen

7
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

Karel Stegenga uit UTRECHT 15-10-2019

Ervaring:

Het blijft soms lastig om via het centrale nummer snel een afspraak te maken, omdat de afdeling planning niet is te bereiken. De communicatie met afdeling planning is. niet goed, omdat in Houten pas werd verteld, dat een update noodzakelijk was en dat zou minimaal 5 kwartier diuren, terwijl ik met de planning had afgesproken te wachten. Houten bood me heel klantvriendelijk een leensutp aan. De service in Houten is daarom uitstekend.

10
Service 10
Deskundigheid 10

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 14-10-2019

Ervaring:

Volgens afspraak snel en vakkundig geholpen

9
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Melissa uit AMERSFOORT 14-10-2019

Ervaring:

Goed

10
Service 10
Deskundigheid 10

F.E. Stam uit AMERSFOORT 14-10-2019

Ervaring:

In en met 1 woord: GOEDE COMMUNICATIE

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

H. Klinkhamer uit UTRECHT 10-10-2019

Ervaring:

Ik had telefonisch de afspraak gemaakt voor een APK keuring. De medewerker waarmee ik deze afspraak maakte vroeg of ik de APK keuring niet wilde combineren met een service beurt. Omdat ik nog ruim 8000 km te gaan heb voor de volgende beurt heb ik expleciet aangegeven dat het alleen om een APK keuring gaat. Toen ik mijn auto bij gereedmelding ging ophalen kreeg ik te horen dat er ook een servicebeurt was uitgevoerd. Ik was hier zeer verbolgen over, temeer omdat ik expleciet had aangegeven dat het alleen om een APK keuring ging. Na wat heen en weer discussie zijn we financieel tot een voor beide partijen acceptabele oplossing gekomen. Ik hoop dat in de toekomst alleen volgens opdracht gewerkt wordt.

6
Service 6
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

W. Stigter uit NIEUWEGEIN 10-10-2019

Ervaring:

Uitstekend. Voldoende tijd en aandacht.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

van Vulpen uit HOUTEN 10-10-2019

Ervaring:

prima medewerking van het receptie team

8
Service 10
Deskundigheid 9

P. van de Craats uit NIJKERK 09-10-2019

Ervaring:

met een klein half uurtje alles gefixed

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

K. de Jong uit KOCKENGEN 09-10-2019

Ervaring:

Ik heb een afspraak gemaakt voor de 1e onderhoudsbeurt en aangegeven , dat ik wilde wachten tot de beurt was uitgevoerd en ik de auto direkt weer mee wilde nemen . Dat was geen probleem . De onderhoudsbeurt was klaar en ik kon de auto weer meenemen .Toen kwam de receptionist met de mededeling dat er nog een terug roepaktie gedaan moest worden en dit zou ongeveer een uur in beslag nemen . Omdat ik elders nog een afspraak had , was dat voor mij niet mogelijk . Dus moest ik terugkomen voor een nieuwe afspraak . Jammer dat dit niet gecombineerd is met de onderhoudsbeurt . Ongeveer een week na de ondershoudsbeurt zie ik dat 1 van de banden niet helemaal met lucht gevuld is . Als ik bij een benzinepomp de banden check zijn alle banden onder de opgegeven 2.5 . Ik mag er toch vanuit gaan dat bij de onderhoudsbeurt de banden worden gecheckt. zo niet , dan wil ik dat graag weten

6

Y.T. Hsu uit UTRECHT 09-10-2019

Ervaring:

I've been to this garage for years, in fact I bought my car in this Nissan franchise and have done all the maintenance here. So far I still think the service is good and helpful.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

J. Polen uit UTRECHT 07-10-2019

Ervaring:

Nissan leef remde automatisch was niets aan de hand. Heb nieuwe software gekregen

8
Service 8
Deskundigheid 8

H. Wiekenkamp uit Houten 07-10-2019

Ervaring:

Voor het eerst in een Nissan en zoals het er nu uit ziet is dit zeker niet mijn laatste ! 👍👍👍👍👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M. Schroder uit DEN DOLDER 07-10-2019

Ervaring:

Ik was blij verrast dat het inzetten van een nieuw lampje in mijn rechter koplamp gratis was. En snel verholpen, ik heb niet lang hoeven wachten,

8
Service 10
Deskundigheid 8

L. Verstaij uit HOOGLAND 07-10-2019

Ervaring:

Prima geholpen door desbetreffende medewerker. Alles werd netjes uitgelegd wat er was gedaan. Enige minpuntje dat ik gebeld werd dat de auto klaar was en toen ik daar kwam moest de auto nog door de wasstraat.

8
Service 8

R.R. Enter uit LEUSDEN 07-10-2019

Ervaring:

Geen omkijken naar. Datgene gedaan wat was afgesproken en keurig afgeleverd na de grote beurt.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J.P. van Sprang uit AMERSFOORT 07-10-2019

Ervaring:

Prachtige autodealer, geweldige service!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Jos Timmer uit AMERSFOORT 07-10-2019

Ervaring:

Zie hier boven

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

Gerard Mulder uit Zeist 07-10-2019

Ervaring:

Onlangs voor het eerst bij uw garage geweest voor een 60000 km controle beurt, werd netjes te woord gestaan en prettig ontvangen. In de middag werd ik nog telefonisch benaderd wat betreft de uitvoering en wat er nog gerepareerd moest worden en wat de kosten waren. Al met al een goede ervaring.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 9

Henk Dankers uit VLEUTEN 06-10-2019

Ervaring:

vriendelijk

8
Service 7
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

E. Langras uit AMERSFOORT 06-10-2019

Ervaring:

Arend auto is altijd vriendelijk er is nooit iets te veel. Je kunt binnen rijden de koffie staat klaar krantje er bij en ondertussen word de auto gereed gemaakt .

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Ab Koene uit Woerden 06-10-2019

Ervaring:

volledig tevreden.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

Dick van Alphen uit LEUSDEN 04-10-2019

Ervaring:

met pech Arend gebeld ivm sleepdienst en terug kunnen komen was er geen reserve auto, omdat iedereen weg was en de werkplaats dicht was

5
Service 3
Deskundigheid 7

Roger de Jongh uit AMERSFOORT 04-10-2019

Ervaring:

Prettig dat men meteen een kleine luchtlekkage in een van de banden kon oplossen, de grote beurt en APK gecombineerd konden en de wachttijd (hoewel iets uitgelopen) prima te doen was,

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P.B. Blankenberg uit SOEST 03-10-2019

Ervaring:

Mijn ervaring is dat je heel prettig wordt geholpen.

7
Service 7
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 7

P. Willemse uit BILTHOVEN 03-10-2019

Ervaring:

Voor een 40.000 km gebracht. Je wordt vooraf goed op de hoogte gesteld van de werkzaamheden. Aangedragen puntjes worden serieus genomen.

10
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 10

P. Nedjabat uit SOEST 03-10-2019

Ervaring:

Ik heb mooi ervaring .

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

A.J. Roowaan uit NIEUWEGEIN 03-10-2019

Ervaring:

snel goed en betrouwbaar behandeld

10
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 8

Alexander uit UTRECHT 03-10-2019

Ervaring:

Zeer vriendelijke medewerkers! ze denken met je mee dikke 10 verdiend!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

H.JM Van Rooijen uit AMERSFOORT 03-10-2019

Ervaring:

Service onderhoud gedaan Uitleg gegeven Geen bijzonderheden

10
Service 10
Deskundigheid 10

A. Engelberts uit SOESTERBERG 03-10-2019

Ervaring:

Geen klachten, heb er een haaievin antenne op laten zetten en naar alle tevredenheid. Ze hebben mij goed geadviseerd ook prijs technisch gezien. Top👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.L. Rohner uit HOUTEN 03-10-2019

Ervaring:

Snel en deskundig

10
Service 10
Deskundigheid 9

E. Termaat uit UTRECHT 03-10-2019

Ervaring:

Altijd tijd voor je vriendelijke mensen de koffie staat klaar

10
Service 9
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

Clemens Evers uit HOUTEN 03-10-2019

Ervaring:

de reparatie duurde langer dan verwacht dus moest ik ook meer betalen. maar dat er ook een slechte accu in zat wist men mij niet te vertellen zo dat ik een hulpdienst in moest schakelen. accu gaf nog maar 10 volt in plaats van 12 . en slecht starten deed hij ook tijdens de reparatie. verder vriendelijk personeel .

8
Service 10
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 3

Rita uit UTRECHT 27-09-2019

Ervaring:

Prima

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

G.C. Schalk uit WIJK BIJ DUURSTEDE 27-09-2019

Ervaring:

Alles klopte: datum, vervangende auto, correct uitgevoerde werkzaamheden en de afgesproken prijs.

8
Service 8
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

A.C. Bolleman uit AMERSFOORT 26-09-2019

Ervaring:

Klantvriendelijk personeel. Bellen als er extra kosten zijn! Perfect....

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Wiep uit HOOGLAND 26-09-2019

Ervaring:

Fijne garage , met leenfiets.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

N.G.T de Jong uit BILTHOVEN 25-09-2019

Ervaring:

Positieve ervaring.

9
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 6

M. Loffeld uit MAARSSEN 25-09-2019

Ervaring:

Batterij van de sleutel snel vervangen.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

marco uit AMERSFOORT 24-09-2019

Ervaring:

prima

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 6

F.J.P. Janssen uit UTRECHT 23-09-2019

Ervaring:

naar de garage gekomen omdat achterband lek was. Deze was door de pechservice geplugd omdat er een schroef in de band zat. De schroef zat aan de zijkant van de band en dus moest de band worden vervangen. Auto ingeleverd bij de garage, op dat moment vergeten te vragen wat de kosten zouden zijn, maar het ontvangst was al niet erg toeschietelijk. Er werd ook niet spontaan uitgelegd wat de kosten of eventuele keuze zou zijn tav van banden. Later teruggekomen om te vragen naar de kosten, het bedrag was €.152,- incl montage en uitlijnen en balanceren. Er is dan ook een korting berekend ivm Nissan card Eind van de middag was de auto klaar en bleek dat er over het bedrag nog btw betaald moest worden (dit was dus niet vermeld in eerder vraag naar de kosten). Op de bon niet te zien welke korting is gegeven. Toch een kater na dit bezoek, je moet dus echt alle informatie eruit trekken, niets komt spontaan. Ik vind dit niet getuigen van goed dealerschap

5
Service 5
Deskundigheid 5
Prijs/Kwaliteit 4

E. Winterkamp uit Achterveld 23-09-2019

Ervaring:

meerdere malen gebeld om aanvullende werkzaamheden te laten verrichten. Mensen weten niet waar ze het over hebben en ik blijf herhalen. Uiteindelijk geleid tot te vroeg komen en het niet beschikbaar hebben van een vervangende auto. Ter plaatse heeft de contactpersoon alles opgelost en ben ik tevreden. Hoewel ik weer terug moet komen voor een aanvullende actie De onderstaande punten de persoon en dienst ter plaatse beoordeeld. Niet het telefonisch contact!

6
Service 10
Deskundigheid 10

Margriet Hofland uit UTRECHT 23-09-2019

Ervaring:

Super aardige mensen , snelle service . Ik ben fan !!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Moviera uit EDE 21-09-2019

Ervaring:

Zeer tevreden over de hulp over deze garage . En ook de afhandeling over de werkzaamheden .

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

A. Taal uit AMERSFOORT 21-09-2019

Ervaring:

Goed contact en goede service

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Anneke uit HILVERSUM 20-09-2019

Ervaring:

Voor herhaling vatbaar

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

P. Bos uit LOENERSLOOT 20-09-2019

Ervaring:

goed en snel geholpen

8
Service 8

L. Matera uit MAARSSEN 19-09-2019

Ervaring:

Altijd behulpzaam en men luistert naar de wensen van de klant. Onderhoud wordt goed uitgevoerd. Ik merk wel als ik mijn Note schoon aflever, dan wordt het als pluspunt ervaren.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Ricardo uit HOOGLAND 19-09-2019

Ervaring:

Het vervangen van onderdelen is snel en makkelijk verlopen

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 6

Lissa Djatmiko uit NIEUWEGEIN 18-09-2019

Ervaring:

- ik word niet gebeld dat auto klaar is + alle update van de kaart is gedaan + klachten op geluid is goed onderzocht

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 3

.A,S. uit Hoef en Haag 18-09-2019

Ervaring:

De pedalen van mijn auto moeten gratis worden vervangen omdat ze nog onder de garantie zijn. Maar omdat we vakanties hebben en de garantietijd is 10 dagen verstreken. Gelukkig was het nog steeds acceptabel, hoewel de tijd vrij laat was.

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 9

Martin uit UTRECHT 18-09-2019

Ervaring:

Er werd rekening gehouden met Mn krappe planning en auto was zeer snel klaar Top

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 8

A.C. Zwarts uit HOUTEN 18-09-2019

Ervaring:

Omdat er nieuwe software geïnstalleerd moest worden duurde het langer dan aangegeven. Er waren problemen met het installeren.

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

M.I. Slot uit SOEST 18-09-2019

Ervaring:

Men komt na wat ze beloven en zijn altijd erg vriendelijk en meedenkend.

8
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 7

M.E. van Beek uit NIEUWEGEIN 17-09-2019

Ervaring:

Nvt

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R.P. Toft uit NIEUWEGEIN 16-09-2019

Ervaring:

Afspraken nog wel in het systeem zetten.

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 5

H. Hairwassers uit UTRECHT 16-09-2019

Ervaring:

Vakmensen

8
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs/Kwaliteit 8

Hans uit AMERSFOORT 16-09-2019

Ervaring:

Ik ben tussendoor snel geholpen voor een band reparatie

10
Service 10
Deskundigheid 10

J. van Veen uit AMERSFOORT 16-09-2019

Ervaring:

Mijn auto laten keuren bij dit bedrijf. Afspraak maken was heel makkelijk en auto was op tijd klaar en goed gekeurd. Ook uitgelegd wat er nog gerepareerd moest worden en dit netjes gedaan

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

E.R. van der Wel uit UTRECHT 16-09-2019

Ervaring:

Als de auto VOOR aflevering beter was gecheckt had ik de eerste rit, de eerste dag, niet langs de snelweg (met zijn vieren) stil komen te staan en ook niet langs de garage te hoeven. Zonde van de tijd.

8
Service 7
Deskundigheid 3

F.E. Stoc uit UTRECHT 16-09-2019

Ervaring:

Fijne garage, en goede service , vriendelijke balie medewerker ( Theo )

7
Service 7
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 7

Gerard Bos uit VLEUTEN 07-09-2019

Ervaring:

Afspraak werd afgezegd op moment dat ik er was, ondanks vooraf nog gebeld met de planning. afwerking van de reparatie tape van de tijdelijke oplossing zat nog op de achterklep. reparatie kosten erg duur voor een zwak onderdeel van Nissan.

5
Service 5
Deskundigheid 5
Prijs/Kwaliteit 2

J.A. Gravemaker uit LEUSDEN 29-08-2019

Ervaring:

Opm.: ik had een aantal weken eerder zelf de afspraak ingepland via internet. Bij aankomst bleek die niet te vinden. Niettemin is de APK uitgevoerd. Goed opgevangen!

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C.W.S. Tjoeng uit UTRECHT 27-08-2019

Ervaring:

zeer tevreden

4
Service 2
Deskundigheid 2
Prijs/Kwaliteit 4

Cees van Isselt uit SOEST 25-08-2019

Ervaring:

Het is fijn om bij Autobedrijf Arend te mogen zijn👍👍

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

C.G.H. Esseling uit LEUSDEN 23-08-2019

Ervaring:

Goed geholpen met een airco beurt, helaas extra reparatie nodig maar ook dit worst goed geregeld

10
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 9

J.M.F.T. Renders uit EEMNES 23-08-2019

Ervaring:

prima

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

Gerrit Peek uit HOUTEN 22-08-2019

Ervaring:

Was goed

8
Service 9
Deskundigheid 7
Prijs/Kwaliteit 10

R. de Bruin uit Austerlitz 22-08-2019

Ervaring:

Wordt er correct en vakkundig geholpen . Ze weten aĺlemaal waar ze mee bezig zijn . Ik rij al vanaf 1989 nissan . Nog nooit problemen gehad die niet oplosbaar zijn. Heb je een punt dan wordt het ook onderhanden genomen.

10
Service 10
Deskundigheid 10

Hans Wolters uit NIEUWEGEIN 21-08-2019

Ervaring:

Koplamp was defect werd direct vervangen

10
Service 9
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

J.L. de Vries uit BAARN 16-08-2019

Ervaring:

Zeer positief. Ik had gevraagd om een seintje, als er een jonge inruil Note voorbij kwam, met een automaat. Na een dag of 14 kreeg ik inderdaad een berichtje van Karel Pion. Met inruil van mijn eerdere Note JX-067-J is het deze auto ook geworden. Het garage bezoek heeft daar mee te maken (onderhoudsbeurt en overzetten trekhaak)

9
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs/Kwaliteit 7

K. Eding uit WOUDENBERG 16-08-2019

Ervaring:

Erg snel geholpen naar volle tevredenheid

9
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10

R. Middel uit Hoogland 15-08-2019

Ervaring:

Alles doet het weer, de auto is gewassen en heeft een onderhoudsbeurt gehad. Top!

10
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs/Kwaliteit 10